מדיניות ביטולים ואי הופעה
אנחנו מודעים שלעיתים בשל סיבות שלא בשליטת הלקוח, ייתכנו מצבים שבהם לא יוכלו להגיע לתור שנקבע מראש. יחד עם זאת, כאשר זה קורה באופן תדיר, המשמעות היא מניעת שרות מלקוחות אחרים, שלא לדבר על הפסד זמן וכסף של הקליניקה.
לכן, החלטנו ליישם מדיניות ביטולים הוגנת ופשוטה שעיקריה כדלקמן:
אנחנו שולחים תזכורת לתור שנקבע 48 שעות לפני הטיפול ב- SMS
(תזכורת לתורים ביום ראשון ישלחו ביום חמישי, כך גם תורים שלאחר חגים).
על הלקוח לאשר את התור באמצעות הקישור, ואם לא מצורף קישור, באמצעות הווטסאפ (050-2249544)
הלקוח/ה יכול לבקש לבטל את התור באמצעות הקישור שמצורף לתזכורת,
או באמצעות הווטסאפ (050-2249544) – במקרה כזה, נעשה מאמץ יחד עם הלקוח לקבוע תור חדש לשביעות רצון כולם
כאשר הלקוח לא יגיב תוך מספר שעות, ננסה שוב ואם עדיין אין תגובה נבטל את התור.
תור שאושר ובוטל, בטווח הקצר, או שהלקוח/ה לא הופיע/ה, או איחר משמעותית כך שלא ניתן לטפל מבלי לגרום לעיכובים משמעותיים, יחויב כטיפול שבוצע וירד ממניין הטיפולים שנקנו.